Per piacè cunfirmà qualchì infurmazione di u prufilu prima di prucede
Sò sicuru chì vulete disconnectà ?
Simulazione di l'Autonomia Totale Off-Grid
I simulazioni pruposti nantu PVGIS.COM sò pensati per suddisfà ancu e diverse esigenze di i prufessiunali cum'è individui in u settore di l'energia solare. Stu serviziu hè sustinutu da un cunsorziu di solare europeu esperti è ingegneri, assicurendu una cumpetenza indipendente è neutrale. Eccu i principali stakeholder è obiettivi coperti da e simulazioni.
L'esempiu PDF quì sottu hè in inglese. U vostru propiu rapportu serà generatu automaticamente in a lingua chì avete sceltu in i paràmetri di u vostru contu.
PVGIS 5.3 furnisce un valore predeterminatu di 14% per i perditi totali in u solar sistema di generazione di energia elettrica.
PVGIS24 Simulatore prupone un valore di perdita per u primu annu di funziunamentu. Sta perdita evoluzione annu per annu. Stu valore di perdita di u primu annu permette di a analisi tecniche è finanziarie più dettagliate, annu per annu. Cusì, sopra a U periodu operativu di 20 anni, a perdita di produzzione tutale hè vicinu à 13% à 14%.
Questa analisi usa un metudu cuncepitu per valutà u cunsumu d'energia è u so costu annantu à un definitu periodu, segmentà e dati in media mensili è di ghjornu.
- Dati basi: U cunsumu energeticu annu tutale (kWh) hè distribuitu da mese per esaminà a variabilità di a dumanda; u costu assuciatu hè determinatu basatu annantu à una tarifa di compra unità.
- Spartimentu temporale: I medii mensili è di ghjornu furniscenu un dettagliu capiscitura di fluttuazioni di cunsumu in tuttu l'annu; un percentinu mediu riflette ogni mese cuntribuzione relativa à u tutale annuale.
- Scopu: Stu metudu aiuta à identificà i periodi di cunsumu altu o bassu è pianu strategie per l'optimizazione di l'energia o a gestione di i costi. Fornite un chjaru è azzione panoramica di u cunsumu d'energia per migliurà u dimensionamentu di installazioni solari o sistemi di almacenamentu mentre mantene i costi di l'energia sottu cuntrollu.
Questa analisi hè basatu annantu à un approcciu teoricu destinatu à stime u risparmiu finanziariu assuciatu cù l'autoconsumu di l'energia solare, s'appoghjanu à u cunsumu annuale è a produzzione fotovoltaica dati.
Ripartizione di u cunsumu d'energia: U cunsumu tutale hè segmentatu per u tempu periodi (ghjorni di settimana, fine settimana, ghjornu, sera, notte) per valutà i bisogni energetichi specifichi per ognunu slot di tempu. Stu approcciu aiuta à identificà u cunsumu di ghjornu, chì riflette u potenziale per autoconsumu.
Stima di u putenziale di autoconsumu: A pruduzzione solare stimata da PVGIS hè paragunatu cù u cunsumu di ghjornu. U percentuale di copertura indica a parte di u cunsumu di ghjornu chì pò esse furnitu direttamente da l'energia solare.
Calculu di risparmiu finanziariu: I kWh autoconsumati sò valutati in basa di u compra di energia tariffu per calculà u risparmiu annuale.
Questa analisi furnisce una basa quantitativa per evaluà i benefici finanziarii di autoconsumu è ottimisazione di a dimensione di l'installazione solare. Stu metudu aiuta ancu à identificà i periodi chjave maximizà l'usu di l'energia prodotta.
Questa analisi illustra l'ipotesi di l'autonomia energetica per un situ di pruduzzione, basatu annantu à u cunsumu tutale, l'autoconsumu è l'autonomia furnita da u sistema.
Stima di cunsumu d'energia: U cunsumu mensuale è di ghjornu hè calculatu per capisce i bisogni energetichi di u situ annantu à un periudu.
Calcul d'autoconsumu: Energia prodotta localmente è cunsumata direttamente (autoconsumu) hè stimatu à valutà a parte di pruduzzione usata senza s'appoghjanu nant'à u griglia.
L'autonomia energetica: U putenziale di l'autonomia (energia prodotta è cunsumata in situ) hè calculatu in kWh per ogni mese, riflettendu a capacità di u sistema di riduce a dependenza di a rete.
Stu approcciu aiuta à misurà u livellu di l'autonomia energetica ottenuta da u sistema fotovoltaicu mentre identificanu i mesi induve l'autoconsumu è l'autonomia sò ottimizzati, cusì permette e decisioni per migliurà u rendiment generale.
Stu analisi s'appoghja nantu à un metudu per valutà u funziunamentu di batterie cù diversi capacità per stimà a so cuntribuzione energetica annuale è l'adattabilità à i bisogni.
Capacità è dispunibilità mensili: A capacità di a batteria hè paragunata cù u l'autonomia necessaria ogni mese per valutà a so copertura energetica.
Cunsumu tutale annuale: L'energia furnita da ogni bateria annantu à un annu periodu hè calculatu per misurà u so rendimentu generale.
Usu ottimale: I percentuali mensili revelanu i periodi quandu e batterie supere o ghjunghje à i so limiti, chì permette a determinazione di s'ellu sò undersized o oversized.
Stu metudu hà per scopu di dimensionà bè e batterie per maximizà l'efficienza mentre evitendu u gastru di energia o insufficiente autonomia.
L'analisi di u cunsumu di a batteria basatu nantu à a so capacità è i bisogni energetichi mensili si basa in:
- Càlculu di a cobertura energetica: Evaluemu cumu ogni dimensione di a batteria scontra bisogni mensili.
- Media annuale: Permette di paragunà l'efficacità di e diverse capacità più di un annu sanu.
- usu mensili: Identifica i periodi quandu a bateria righjunghji u so massimu capacità o rimane sottoutilizzati. Stu approcciu aiuta à taglia i batterie sicondu i bisogni reali, equilibriu autonomia è ottimisazione di risorse.
Questa tabella paraguna l'impattu di e diverse capacità di batterie nantu à l'autonomia energetica, i costi di a rete, è risparmiu annuali. Batterie cù una capacità più altu furnisce un risparmiu megliu è riduce ancu più dipendenza da a rete, ma richiede un investimentu iniziale più altu.
Questu istogramma, chì rapprisenta i flussi di cassa è u ritornu di l'investimentu (ROI), permette di:
- Visualizà i movimenti finanziarii nantu à un periudu specificu, distinguendu i bars pusitivi (ingudu) è bars negativi (spese).
- Identificà u puntu induve u ROI diventa pusitivu, indicà a ricuperazione di l'iniziale investimentu.
- Segui l'evoluzione di i guadagni netti per evaluà a prufittuità à longu andà di u prugettu. Hè hè un strumentu chjaru per capisce u rendimentu finanziariu è un aiutu per a decisione investitori.
U calculu di l'impronta di carbone di un paese permette:
- Evaluazione di l'emissioni totali di gas di serra (GHG) generate da e so attività, cumprese l'industria, u trasportu, l'agricultura è u cunsumu d'energia.
- Identificà e fonti principali di emissioni per priorità i sforzi di riduzzione.
- Pigliendu in contu fattori cum'è l'impronta di carbonu di l'impurtazioni è l'esportazioni per guadagnà a panoramica completa.
- Hè un strumentu essenziale per monitorizà u prugressu versu i scopi climatichi è guidà u publicu pulitiche versu una transizione sustenibile.
U calculu di u bilanciu di carbone di una stallazione solare permette di :
- Evaluate l'emissioni evitate attraversu a pruduzzione di energia rinnuvevuli, paragunatu à fornitura convenzionale via a rete (spessu basatu nantu à i combustibili fossili).
- Quantificà l'impattu ambientale pusitivu, in particulare in quantu à tunnellate di CO2 salvatu durante a vita di u sistema.
- Evidenziate chì ogni kWh d'energia solare autoconsumata cuntribuisce direttamente à riduce u l'impronta di carbone di a famiglia.
- Hè una dimostrazione tangibile di l'impegnu di u futuru pruduttore di energia solare per un più stile di vita sustinibili.